Superb Awesome ♥
Kesedihaan dalam keseronokkan D : D
Sunday, July 31, 2011 • Sunday, July 31, 2011 • 0 comments

Yippie , aku baru pulang dari CAMERON HIGHLANDS ! Tp, kteorg pegi sekejap je . Dua hari satu malam . SERONOK gile , almaklumlaah baru first time pegi . But ini bukan ape yang aku nak cite dalam post ni . Aku nak cite yang aku sedih sangat . Ehh , salah ! Bukan sedih sangat but sedih tahap gaban gile tenok ! huhu D: Aku bukan apee . Cube bayangkan , aku tengah seronokseronok cuticutiMALAYSIA dgn family aku , tetibaa sampai rumah Argh ! Rumah aku kena ROMPAK ! Damn betol ! Camni citenye , mase masok rumah tak perasan lagi tp bile ayh aku pegi dapur tengok pintu kne kopakk , perkara FIRST yang aku tengok adalah my LOVELY laptop ! hilang lesap begitu sahaja ! Shit , dah la dalamm tu ade macammacam , broadband aku , kajian SEM TYPE aku dan datadata penting dalam laptop tu , huh sume hilang ! Mak tak ajar ke yang mencurik tu dosaa ==' Tp nak wat camne , aku REDHA je laa . Aku harap sangat agar orang tu terbuka pintu hatinye nak pulangkan balek laptop aku tuhh . Dah la laptop tu hadiah 5A aku , bukan murah wey ! RM1500++ tau , bajet murah ke !!! :P Hanye Allah mampu membalas segalaa perbuatan engkau !! Dengar tak ?! huhu .. Sekarang aku dahh takde LAPTOP . Aku tak tau camne aku nak buat HOMEWORK nnti . YA Allah , geramnye ! Naaaaaaaak laptop akku !
huhuhu :'(

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012