Superb Awesome ♥
Azam 2012 :)
Saturday, December 31, 2011 • Saturday, December 31, 2011 • 2 comments

Greeting Text

Hai dude, dah tengok tajuk so tahulah ape aku nak cerita kali ini. Its all about AZAM TAHUN BARU :) Azam tahun ni, ALHAMDULILLAH 70% tercapai la. Apepon aku tetap akan memenuhi semua azam aku NEXT YEAR. Hope so Amin~ Korang pon mesti ada azam kan ? Nak tau tak kebaikan mempunyai azam, salah satunya ialah dengan adanya azam, kita akan ada satu wawasan dan tahu bahawa kita perlu memenuhinya & InsyaAllah kita akan dapat capai impian kita (: Cakap pasal impian , alamak , dah tingkatan tiga *nextyear takde cita-cita lagi. HOW? Orang kata orang yg takde cita-cita tidak ada masa depan yang cerah. OMG TAKNAK!!! Okay la kita teruskan kepada agenda kita hari ini. AZAM TAHUN BARU 

Azam yang paling bermakna --> DAPAT STRAIGHT 8A's Amin~
Study Hard but Smart untuk pastikan aku mendapat ranking TOP3, 8A dan 3.9 above dalam semua exam.
Struggle untuk kuasai subject BAHASA , BM & English agar dapat A selalu.
Again. lupakan dia. Bina hidup baru. Focus study.
InsyaAllah, never TINGGAL SOLAT & dekatkan diri dengan ALLAH
Hidup biar berjimat-cermat, taknak BOROS lagi (:
Until now still tak berjaya. Masalah tidur. Hopes takkan TIDUR LAGI di dalam kelas ya !
Tahun depan, senyap ek. Tak mau bising2 lagi. Awak tu kan perempuan jaga ADAB, jangan nampak macam murah sangat depan lelaki!
Kuruskan badan *inPROCESS* Haha :D Tu pun kalau bolehh.
Be a RAJIN one. Jangan malas dah (:
Otak kasi suci. Flush semua benda yang tak senonoh dalam kepala otak!
Makanan harian aku di maktab harus dilupakan! ByeBye Maggi (:
Be a good friends to all my friends.
Hormati ibubapa, dengar nasihat mereka & JANGAN MELAWAN ILYmomdad (:
Kurangkan ONLINE & BERBLOGGING !!
Lastly, hormat senior & junior ! Please be kind to them ILy them too (:


HAHA, banyak kan Azam AKU kali ini. Harap semua ni jadi kenyataan. Doakan aku next year PMR kot. Ngeri bhai! Aku harap satu BATCH 08 dapat 8A dan banggakan maktab! Amin~ 
Wish me do the best next year! Always Straight A's in all exam 

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012