Superb Awesome ♥
Family First (:
Monday, December 12, 2011 • Monday, December 12, 2011 • 0 comments




Hari ini saya nak cerita tentang apa yg saya lalui sepanjang hari ini. Fuhh , macam macam. Nak tau tak pagi tadi my family and I pergi ke WETWorld Shah Alam. Seronok spend time dengan FAMILY.. Sudah jatuh ditimpa bangunan , itulah nasib saya <-- walaupun bnyk masalah tp seronok Pagi as usual bangun lambat , jadi my family and I pon bertolak lambat la kan. Singgah kat klang *sarapan* lapar kot. Masalah yang berlaku  adek aku*bongsu jatuh. Sampai kat restoran , breakfast habes*sape suruh dtg lmbt Kiteorang pon makan nasi lemakk. Finally we there. Fuhh , terkejut sial beratur panjang gile. Aku dengan adek aku*yg2nd dah bengang. Lame kot beratur sampai pkul 11:15 a.m , teka kiteorang masuk pkul berapa? Dekat2 nak pukul 12. Seyez lame gile , tiket dah la mahal ==' mentang mentang la holiday  Kiteorang ape lagi dengan peluang yg ade brsme tiket yg dililit di tangan terus terjun ke dalam kolam. Speechless --> seronok sangat. Lame jugak la kiteorang kat situ. Dalam pukul 2 kiteorang bla . Lepas tu pergi JUSCO Sekejap je  Baru nak shopping lame lame *tengah kesuntukan masa & duit Balek rumah aku terus tidor, sedarsedar 6:30 petang.  Ayoyo balek kampung again? Belah ayah pulak... And now aku kat kampung.. 


DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012