Superb Awesome ♥
T Y V M
Thursday, December 29, 2011 • Thursday, December 29, 2011 • 0 comments

Greeting Text

Hai post ni nak cerita betapa gediknya aku. Harini aku rase teguran yang dia bagi kat aku sugguh menyentuh HATI & PERASAAN aku. Serious kalau dye tak advise aku tentu aku tak tau ape yang orang sekeliling anggap aku. Walaupun masa aku baca status FB dye, aku ingatkan dye tujukan kat orang laen PAPP! Aku rupanya! Aku agak terasa dengan status dye, sebab dye tu bestF aku. Tapi lama-kelamaan aku berfikir seperti orang matang lalu aku memahaminya. Betol ape yang dye cakap, memang itu diri aku sebenarnya.

Jangan marah aku buat entry pasal kau, aku cuma ingin meluahkan segalanya (:
Aku pun perasan, kadang kadang aku yang membuatkan mereka rimas dengan aku. Aku sepatutnya membiarkan mereka lupa apa yang berlaku tahun ini. Dan mulakan hidup baru tahun depan. Thats why aku cakap yang advise kau ni mmg berguna buat aku. Kau buat aku berfikir secara MATURED. Thanks BestF (:  

Aku sendiri yang telah menghancurkan segalanya. Aku cuba untuk memperbetulkan kesalahan aku tapi sebaliknya aku sendiri yang telah menghancurkannya dan mencari nahas. Aku terlalu ketakutan sampaikan aku membuat benda yang tidak betul. Aku nak berubah , taknak lagi cepat GELABAH tapi boleh ke ? HAHA.

Aku cuma nak next year , aku bahagia. Tiada benda yang mampu meng-STRESSkan aku nxt year. HAHA Kfine aku tipu ==' Itu saja yang aku nak luahkan di sini BAI !

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012