Superb Awesome ♥
//Untitled
Friday, December 23, 2011 • Friday, December 23, 2011 • 2 comments

Hari ini aku nak post pasal BESTF aku. Aku tak tau lah yang dyeorang anggap aku BESTF ke tak , but I am (: Hee. Nak tau tak dyeorang ni sangat baek *for me Kalau aku ade masalah kat dyeorang la kadang II aku luahkan kat dyeorang. Nak tau tak IF THERE ARE MANY SHIPS ON THE SEA, THE BEST AMONG THEM ARE FRIENDSHIP ♥ 


WAWA UDIN Love You Much More  

Nak tau tak WAWA tuhh DESKMATE aku , Udin DESKMATE jugak tapi dye duduk depan aku. Kami bahagia bersama. Betol tak ? *hope so Dyeorang ni baek selalu bagi kata semangat dekat aku. Tapikan , aku suka buli WAWA *kejam tak & susahkan UDIN. Itu tandanya aku sayang dyeorang. Gurau-gurau manja. HAHA :D Maafkan aku kalau korang terasa -,- Aku appreciate korang sebab sudi kawan dengan aku. Sorry WAWA UDIN atas semua kesalahan aku Hutang kalau ade halalkanlah ILy (:

Fakta Menarik Kitaorang selalu kena marah sebab suka buat bising.

Udin --> Heyy anggap ni sebagai aku balas entry kau harituh (:

Wawa --> Kau janji nak jadi DESKMATE AKU kan nxt year ? (:


DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012