Superb Awesome ♥
KEPUTUSAN PMR 2012 :D
Thursday, December 20, 2012 • Thursday, December 20, 2012 • 0 comments

Greeting Text

Alhamdulillah 

Itu lah yang mampu aku ungkapkan untuk menggambarkan perasaan yg awesome ni. Syukur ke hadrat Illahi, aku berjaya mencapai impian aku untuk dapat LAPAN A (: Yeaaaaaaaaaaaaay!!! Aku dapat LAPAN A , straight tuh HAHA Firstly minta maaf banyak banyak, aku bukannya bangga cuma aku nak kongsikan kegembiraan aku ini. Aku gembira sangat ni.. Alhamdulillah, tapi bagi yang tak berjaya, jangan risau, kita kan dah buat yg terbaikkk peeeeps! Teruskan usaha untuk SPM pulaaa~ Pagi semalam, pada hari RABU 19122012, pukul 0830 pagi aku sudah bertolak ke MRSMPASIRSALAKPERAK. Almaklumlah, aku kan duduk Selangor kenalah bertolak awal. Bila dah sampai, nak ambik result serius aku nervous gila! Sampai aku blank, dah dapat result tak piker ape ape terus rasa nak balik. Kawan kawan pun jumpe sekejap jee. Akhirnya hari ini baru hilang rasa blank semalam. *lambat effect* Sebab tu aku rasa seronok hari ini :D So, aku nak ucapkan terima kasih pd semua orang. 
Thankyousomuch Teachersss! Terima Kasih Ibu & Ayah! Gracias , kawan kawan! Sebab hasil didikan anda semualah saya dapat kejayaan ini.
RANKING MRSM 2012
Wow Wow Wow Awesome ! Terima Kasih Cikgu (: Cikgu kami dah buat yg terbaik! Nice job rakan rakan batch 08 (: Kita dah buat yang terbaik. Melakar sejarah MRSM Pasir Salak dan membanggakan para guru. 

110/142

We are number ONE in MRSM and number NINE in Malaysia (:


*maaf tak bermaksud nak riak* Walaupun peratusan PMR tahun ni menurun, kita tak salah pape *cehh* Sebab soalan tahun ni memang TERsangat susah. Congratulations rakan rakan ku yang dikasihi sekalian. Harap kami dapat maintainkan untuk SPM pula. Amin~



MAAF SANGAT SANGAT SAYA TULIS POST NI TAK BERNIAT LANGSUNG NAK RIAK HARAP MAKLUM :D
*sumber diatas berdasarkan berita terkini, kalau ada kesalahan maaf*



DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012