Superb Awesome ♥
My Turn To Cry
Sunday, December 15, 2013 • Sunday, December 15, 2013 • 2 comments

Greeting Text
Annyeong~ Hai semuaaaaaa. 
Hari ini aku nak update blog lagi ni. Haha aku tak tau kenapa tapi sejak akhir akhir ni aku suka menulis. Sebab aku rasa bila aku tulis, aku dapat release sikit stress aku. Sorry for those yang read my blog, kalau annoy diam je kay. Sebab aku akan anggap blog aku ni sebagai diary :)
Now, i'm gonna tell you what happens today. Huaaargh ヘ(´o`)ヘ Today was really tired. Penat dengan segala kutukan, semburan dan kemarahan yang orang hamburkan dekat aku. Macam macam benda berlaku dekat aku hari ini. 
1st - Mood aku dari pagi sampai sekarang tak elok. Aku rasa down sangat dan rasa marah menggelegak dalam diri ni. Haha, kesian kat adik adik aku jadi mangsa. Sorry adik, akak tak sengaja. Akak tengah stres sangat ni. Hanya sebab kek coklat, aku naik angin. Serius aku bodoh. Huh :3
2nd - Tau tak yang aku kena tipu. Ops k bukan kena tipulah, tapi lebih kurang gak ah. Sedihkan. Tapi actually aku memang dah agak dah benda ni akan berlaku. Tapi tak sangka betul betul berlaku. Haha ntah ntah betul orang yg lahir bulan 10 ni ada clairvoyance characteristics :) LOL Even aku dah prepared mental aku untuk berita ni, tapi still aku tak kuat weh. Menangis tak berlagu weh~ Hilang terus mood aku. Hmm.
3rd - Aku rasa semua orang mcm nak jauhkan diri dari aku. Entahlah myb perasaan aku je. Tau tak aku sedih. aku rasa macam aku kena ignore kat Twitter and FB. Semua sebab aku asyik post and tweet pasal Exo, so myb dyeorang annoy kot. No followers, huh tu aku tak kesah tapi entahlah hati ni sedih je. 24jam kat twitter and fb orang dok bash kpop haha. Takpe aku kuat, benda macam tu aku still boleh tahan lagi :)
4th - Kat Askfm macam macam soalan aku kena. Tapi Askfm buat aku happy, sebab percayalah aku jawab soalan korang semua dengan penuh kejujuran. Even harsh question pon, Alhamdulillah aku still boleh bersabar and reflecting myself.
5th - Runsing tentang masa depan. Na ottokhae? What should I Do? Serius weh, anyone, suggestion please. Aku tak tau nak jadi apa. Penat dah fikir. Macam mana lah hidup aku next year, i need motivation. Tau tak aku ni president PPIM. Dan jawatan tu serius beban sangat buat aku. Next year dah la wajib pakai uniform. Tak kesah ah. Lepas tu, mampu ke aku cooperate dgn qmate baru aku next year. Most important thing, mampu ke aku jawab SPM next year?
Semua perkara di atas adalah apa yang aku lalui hari ini. Serius aku tak nak masa depan yang gelap. Aku tahu aku kena sabar hadapi semua ni. Huh. Tapi aku tak kesah asalkan still ada orang yang support aku, tu dah cukup untuk jadikan aku seorang yg tabah. Family aku, kawan kawan aku. Some of them banyak tolong aku actually. Haters pon, diaorang buat aku jadi makin kuat. Hehe :) Tu je nak post hari ini, harap korang diam diam je dengan apa yg aku tulis ni. Kalau boleh, bantulah aku utk selesaikan mslh ni.

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012