Superb Awesome ♥
Eid Al-Mubarakk
Thursday, September 01, 2011 • Thursday, September 01, 2011 • 1 comments


You know what, the best quotes for NOW is Happy Eidd !!!
Haha SELAMAT HARI RAYA Maaf Zahir dan Batinn (: Aku nak mintak maafla kalau ade bendebende yang kat blog aku yang menyakitkan hati para pembace.

Emm, aku ade satu soalan, kenape Raye tahun niy amat membosankan.
#mungkin sebab aku dah dewasa kot.
Hey I'm 14 years old. Takkan umor cmni takleh dapat duet raye kot. huhuhu.

Perasan tak ! Lagu raye duludulu masih segar lagi di ingatan kite. Pade pendapat aku la....
  • Lagu raya sekarang dah semakin mengarut dan hilang rasa uniknya
  • Lagu raya sekarang lebih utamakan kuantiti....bukan kualiti
  • Lagu raya sekarang banyak yang remake lagu-lagu lama.... Tapi masalahnya makin tak best
  • Lagu raya sekarang dah takde soul HARI RAYA tu sendiri..dah macam lagu biasa-biasa jer...
  • Penyanyi tu sendiri tak menghayati lagu yang depa bawak... Nyanyi ikut suka hati jer..
  • lagu raya sekarang lebih ke arah enjoy dan bersifat kepartian... Takde unsur kenikmatan berhari raya dan unsur kesedaran

  • Tumblr_lqpa43kvmv1ql4zj1o1_500_large

    DISCLAIMER





    Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

    Profile


    TAGBOARD

    LIKE! LIKE! LIKE!


    TALKING HERE!



    ♦ URL blog wajib ade not email
    ♦ Harsh words & Anon not allowed
    ♦ Tinggalkan jejak anda di sini
    ♦ I'll follow you back.


    All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012