Superb Awesome ♥
Aku dan Cinta
Tuesday, November 22, 2011 • Tuesday, November 22, 2011 • 1 comments


Topik hari ini , ialah CINTA . Apa itu CINTA ? Ntahla . Terlalu bnyk spekulasi manusia tntg apa itu definisi CINTA .... Tapi bagi aku cinta adalah satu benda normal yang pasti akan dilalui dalam kehidupan seseorang... Ape yang aku nak ceritakan sekarang ini ialah tentang aku . Aku percaya cinta itu wujud , tapi sampai bila aku nak tunggu cinta tu wujud . Aku tau cinta ada bnyk bahagian , cinta pada Allah , Muhammad , Nabi2 , Malaikat , Parents , Friends and others. Tapi yang menjadi prhtian aku , cinta terhadap insan yg berlainan jenis :) As normal, in this age, perasaan cinta wajar ade dlm diri masing2... Aku jealous tengok kawan2 aku yg dh ade pakwe, aku pun nak satu gak.. Tapi aku sedar aku tak setaraf dengan dyeorg, serious aku kurang cantek dibandingkn dgn kwn2 aku . Budak laki kebanyakkannya suka pompuan yang lembut , tak macam aku , ganas & kasar . Tapi aku tak kesah dengan semua tuh sebab aku tau setiap manusia di  muka bumi ini Allah dah tentukan jodoh masing2 .

Yucks! I'm fat . So ugly too (: But myb I'm satisfied with this . Because it was a speciaal gift from Allah <3

Kisah cinta aku same dengan lagu CINTA DALAM HATI & HATIMU MILIKKU . Tapi dah beberapa kali aku cuba samekan dengan lagu BERHENTI MENGHARAP , tapi tak boleh . Bak kata someone , orang yg kita nak lupakan adalah orang yang kite selalu ingat ... Aku cuma nakkan sebuah cinta yang berbalas tu je . Haha :D Nak tau tak aku ade suke someone ni , dah setahun dah . Tapi hnye aku je yg tau , and rakan2 terdekat... Tu lah, dye tak tau aku suke dye [alhamdulillah] . Aku tknak dye tau pun, kalau tak mati aku. Based on my observation, aku tengok dye amat benci aku , jd aku pon buat mcm aku benci dye . Tp dlm hati hnye aku je yg tahu (: Aku taktau kenapa aku macam seorang yang DESPERED , argh . Poning den pikerkan . Walau ape pon yang dye buat kat aku, aku tetap sayang dye. Tapi aku nak lupekan dye sangat sangat dan make a new life . #teet , poyo jee

Perhatian pade ___ , ia memang dulu aku pernah suke kau tapi sekarang tidak . Aku suke kt ______ . Aku dh buang kau jauhjauh. Lagipon kau dah ade makwe kan, so jangan nak perasan yang aku still suke kau . ADE PAHAM??!!

CINTA ini penuh dengan ragam kan . But , now I want 100% focused on my studied :) Tahun depan kan aku PMR , penting wok . Doakan aku 8A auw . Thankyou . 


#kalau tak suke entry ni lupekan je , takyah sebar lalu mengutok . Aku cume tulis ape yang terbuku dalam hati aku . Jadi , don't take care of my skirt !!! ~~

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012