Superb Awesome ♥
Ombak Rindu ✿
Wednesday, December 14, 2011 • Wednesday, December 14, 2011 • 1 comments




Filem ini diadaptasi dari novel 
Novel ini jadi laris slps Filem Ombak Rindu

Tengok tajuk pun dah tau nak cerita pasal ape. Ofc la OMBAK RINDU. Kfine aku tau aku lambat tengok. Semalam aku diajak oleh BESTIE aku untuk menonton wayang. Firstly aku tak nak sebab mak aku kata hari tuhh dh sekali tgk wayang dh la tuh*cerita MJL , Tapi aku cerita la kat mak aku tntg BESTnye nonton Ombak Rindu. Finaally my mom give the green light. Yahoo , seronok bhaii (: Aku pegi tengok dengan Elina & Amira. Naek basikal ke 1Plaza*dekat je juz lintas jln besar . Masok panggung pukul 2.45 p.m. Pegi kejap jalan2 TESCO KuSel. Pukul 2.35 p.m kiteorang beli popcorn & air. Tempat , mati mati aku ingat siket je tapi FULL kot. Cerita ni 2 jam kot. Cerita ni mmg sedihh tapi disebabkan kt panggung ramai orang dari cerita sedih terus bertukar cerita lawak. Adoyai aku baru nak nanges , tibe2 geng mamat depan tmpt duduk aku gelak . Terus pecah gelak sume orang dalam panggung. Btw tengok cerita ni serious berbaloi seronok & jalan ceritanya sangat menarik. Tiket pon murah... 

Actually cerita ni memang sangat sedih , diiringi dengan lagu Ombak Rindu yg dibawa oleh Hafiz & Adira memberi impak yang sangat menyentuh hati sesiapa saja yg menonton filem Ombak Rindu. Aaron & Maya & Lisa serious dyeorg pndai berlakonn. Tapi kan datin datin dalam cerita ni mekap over doe *not nice for their face* Pelakon yang sangat mendalami watak telah menyebabkan cerita dapat disampaikan dengan begitu sempurnaa. Jadikan memang wajarlahh pd hari pertama cerita ini dikeluarkan , mereka mendapat kutipan sbnyk RM750,000 & 4 hari di pawagam dapat RM4,000,000 & aku dengar cerita kutipan dah mencecah RM9 juta. Syabas Ombak Rindu...(:

Barisan pelakon Ombak Rindu yang AWESOME

lagu yang sangat menyentuh perasaan
 nyanyian Hafiz&Adira 
yang menghidupkan lagi Ombak Rindu

Malaysian #1 Filem Ombak Rindu berjaya mengalahkan filem bertaraf dunia The Twitlight Saga: Breaking Dawn C:


DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012