Superb Awesome ♥
Maafkan aku ek ?
Friday, December 16, 2011 • Friday, December 16, 2011 • 1 comments

Hye guys ! Good evening *cehh Ntah kenapa hari ini aku rase aku nak mintak maaf kat semua orang. Aku rase bersalah sangat. Aku ni jahat ! Perangai terokk. Kurang ajar. Sorry auw. Banyak kesalahan yang aku dah pernah buat kat korang. Aku pon maafkan segala apa yang pernah korang lakukan kat aku. Tapi lumrah lh kan, siapa je manusia yang tak pernah buat salah ? Everyone make mistakes Nobody perfects laa. Raaaawr~





HIGHLIGHT --> Senior salakians  saya mintak maaf sangat kalau saya kurang ajar dengan korang. Saya rase banyak sangat kekurang ajaran saya pada senior-senior saya. Ter-mengumpat ke @ ter-gedik ke sampai menyakitkan hati korang , maafkan saya auw Sometimes saya buat benda sume tuh bukannye sengaja Again sorry C:


Kalau boleh next year, nak mulakan hidup baru, tak nak gadohh dengan sape sape. Focus more on PMR          

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012