Superb Awesome ♥
I'm a coward
Saturday, December 17, 2011 • Saturday, December 17, 2011 • 2 comments

Aku nak cakap kat korang yang aku ni memang seorang pengecut!!! Aku pandai buat masalah tapi tak reti nak hadapinyaa. Aku sentiasa berfikiran negatif. Aku tahu 'We must thinkk positive' tapi aku tak boleh ubah cara pemikiran aku. Aku tetap merasakan diri aku yang melakukan kesalahan tuh. Aku berfikiran terlalu jauh. Lagi satu aku ni cepat gelabah. Pastuh dh gelabah aku terburu-buru. Sikap terburu-buru aku tu laa yg telah membuatkan aku hadapi masalah besar.

***********************************
Ade satu hari tuh, aku berfikir terlalu jauh. Aku mesej someone ni, mesej pasal blog. Pastu dye macam tak layan mesej aku, pastu aku terus terfikir yang dye touching dengan aku, bhaaii tak tentu arah aku dibuatnya. Aku apa lagi on FB tulis kat IM dye <--time tuh dye tak online bendabenda merepek, cakap yang dye benci aku lah, itulah. Lalu aku pun sent la kan, bbrapa minit lepastu aku rase bersalah dan nak padam berharap agar dye belum lagi baca. Tapi dye dah baca. Aku tertanye2 "ape aku nak buat ni?" Hah ambek kau kan dye dah balas. 

Malu kot, padah berfikir terlalu kehadapan
************************************
Another story, setiap hari aku takot kan seorang ni sbb aku tau dye tak suke aku. Dye ade geng. So, satu geng dye tak suke aku. Aku suke dye tp dye tak suke aku <-- dye perempuan ek Aku teringin nak berbaek dengan dye. Aku cuba untuk mendekati dye. Kat fb, aku selalu usha profile dye, takut2 kalau dye ade kutuk aku kat geng dye. Satu hari tuh ade geng dye datang blog, tak follow aku*itu aku tak kesah sgt Tapi myb sebab dye benci aku <--Tgk aku fikir negatif Pastu aku gi usha blog dye, dlm keadaan teringin nak dye berbaek dengan aku, aku tgl jejak kat blog dye. Alhamdulillah dye follow aku. Tapi aku ade buat salah, dan aku takut dye marahkan aku, aku tulis kat shoutbox dye something. Bhaai , aku takut dye marah :C Aku sekarang tengah ketakutan. I'm a coward !!!! Setiap hari aku rase kan ketakutan aku taknak tahun depan aku dan dye still gadoh. Please D:
************************************
Ya Allah , Ya Tuhanku , bantulah hambamu ini. Semoga tahun depan hambamu ini tidak hidup dalam ketakutan lagi & dapat tingkatkan keyakinan diriku. Amiin~

Aku malas nak gaduh gaduh, semua masalah yang berlaku kat aku semuanya berpunca atas sebab masalah terburu-buru aku. Aku tak reti nak selesaikan masalah yang aku buat. Aku nak berubahh , tak nak terburu, berfikiran positif. Most important AKU BUKAN PENGECUT LAGI !!!!!





p/s Pada sesiapa yang baek hati , give me an advise at comment (:

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012