Superb Awesome ♥
Result Akhir Semester Dua (:
Thursday, December 08, 2011 • Thursday, December 08, 2011 • 0 comments

Yipppieeeeeee! <--overact Result dah sampai rumah. Raaaaaaaawr , alhamdulillah POINTER aku meningkat .

3.94  & 7A1B & Penghormatan Pengetua

Ranking next year baru konfem . Hopes for top FIVE :D Amin~
Asal , pelik nape kiteorg ade pointer ? Hemm , MRSM memang ikut cam U punye staaaill -__- 

Serious aku tak sedar pon bila posmen tuh hantar surat kat rumah aku. Dalam petang camtu, mase ayah aku balek dari menjaga SPM. Ayah aku pun tunjukkan result tu kat mak aku. Aku time tu ade kt depan TV #OfclatghtntnTV Tibe2 mak aku panggil , "Nurul!!!" Aku pun pegi check it out. Alhamdulillah parents aku happy dengan result aku. Aku pun dengan beraninya membuka RESULT aku. Alhamdulillah target kali ni memng kena C: Aku terus bukak Webcam and tngkp gmbr Result tu #perkarabiasebileakudptresult Aku bersyukur sangat2 Walaupun markah cukupcukup makan tapi aku berjaya cecah trget aku (: Nak tau tak kesimpulan dari cerita ni, setiap kali result sampai rumah ayah aku mesti org first yg tengokk. Haha 

Aku mesej Udyn , gtau result aku. Pastu dye pon bgtau pointer salakians form aku, ramai gak yang meningkat. Btw, aku tabik springg la kat -->AlifAzizi<-- Setiap semester pointer dye maintain je.. Dye memang Awesome. Lepas ni aku nak beat dye sungguh2 !!!! <-- ini azam aku  Zuhair*bffAlif dye pulak menurun. Tapi tak teruk 3.86. Udyn pointer dye pon tinggi gak. Ramai yang meningkat kot... Yg same pointer dengan aku ade dueorang Jaja & Faris.. Pesaing banyak wo !!

my result *^_^*


* Muka depan surat *
Markah cukup cukup makan :C


My EXTRAVAGANZA pointer :D


Maaf kalau korang tak suke dengan post ini, Btw aku bukan nak bangga tapi nk berkongsi kegembiraan saya bersama anda C:

Aku tak bangga okaay !!!!!!! Aku cuma tgh HAPPY :D


Tahun depan PMR, eiyy takutnye D: Takpe, semuanya kena mula dari sekarang!! Tolong ek Nadiah *aku jangan tido dalam kelas , belajar bersungguh-sungguh kalahkan mereka. Salakians F3 next year, Ayuh bangkt memecahkan rekod PasirSalak. Study Smart not Study Hardd ❣ Straight A's please :)

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012