Superb Awesome ♥
MRSM Tun Ghafar Baba , Jasin , Melaka :D
Tuesday, February 12, 2013 • Tuesday, February 12, 2013 • 0 comments

Greeting Text

Alhamdulillah , aku dapat TGB. 
My wish come truee , likeeeeeeeee it.


Tapikan rasa sedih dan berat hati pulak. Yelah esok aku akan daftar diri aku dekat TGB. Means aku dah tak jadi wargasekolah Pasir Salak dah. Rasa sedih mula membelenggu diri. Mana tak nye, aku kena tinggalkan rakan rakan seperjuangan aku selama tiga tahun. Sedih laah, seriusly! Hmm, hopes for miracles, that all of us will meeet again * 

FOREVER
BATCH
UNITE

My Loveeeeeely Batch. Sumpa, aku sayang diaorang! Ingat, diaorang tkde pengganti tau.
Gambar ni time F2, so bdak bdak yg takde dlm gambar ni, aku sayang korang jugak.
Jangan lupe memori yang kita cipta bersama.

Budak Lelaki Batch Aku yg susah nak cari pengganti macam diaorang.
Walaupun hubungan aku dengan budak laki tak beberapa nak elok, tapi
diaorang still kawan yg menyinari hidup aku dekat PS.



Wahh, budak perempuan batch aku memang gedik dan gile. We are ourselves.
Lantaklah orang nak cakap ape. Kami ade cara kami tersendiri. Kami Awesome. Sayang diaorang.
Harap kita dapat jumpa lagi.

Classmateee ku. Aku akan ingat korang. Thankyou sebab bertahan dengan sikap aku sbg kelasmate korang.
No one can replace korang semua. Belajar rajin rajin untuk SPM tau. See you all di menara gading.


Qmatee, forever you'll are MINE! Understand. Terlalu banyak memori kite bersama, dua tahun satu bulan kot jadi QMate.
Sayang Korang , aina , mimi , syasa. Thank You bertahan dengan perangai aku. I'm gonna miss you (:
Hmm Pasir Salak (: Aku nak minta maaf kepada semua warga MRSMPASIRSALAK, pengetua, guru2, senior2, rakan2, JBMid, Mkcik Pkcik DS, staf staf dan semua human beings ats semua salah dan silap yg pernah saya lakukan. Segala hutang minta dihalaaaalkan. I Love You * 

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012