Superb Awesome ♥
PKP Experiencee.
Tuesday, March 26, 2013 • Tuesday, March 26, 2013 • 0 comments

Greeting Text

TGB IS AWESOMEEEE *
Sometimes

Nak cakap tahniah la untuk last year F5 TGB sebab korang semua dah
MARK FOR NUMBER ONE!

Maktab Rendah Sains Mara Tun Ghafar Baba Jasin. Saya besekolah di situ, baru jee masuk tahun ini. Means I'm Sixteeeeeeeen :) Sekolah ni AWESOME la jugak. Sebab apa saya cakap cenggituu? Sebab pelajar pelajar dekat sana pandai pandai belaka. Independence is the key of their success. First first masa jejak kaki dekat TGB, macam macam tanggapann buruk yg saya lontarkan. Tibetibe rasa menyesal pulak. Dah hampir sebulan saya duduk dekat situ. Myb saya dah okay kot dekat sana. Btw, TGB ni dikenali sebagai sebuah maktab yg suka memberi gula gula (homework) kepada para pelajar. Fuhh, jenuh nak menyiapkannyaaaa -,-Kawan kawan batch , untuk sekarang okay okay belaka :) Tapi tetap tak boleh kalahkan kawan kawan saya di Mrsm Pasir Salak ! Senior? Biasa biasa je. Tau tak duduk TGB memang seronok sangat apabila mencuci mata :3 Hewhew, tetibe pulak. Ignore bnde tu kay ==" One more thing, aku tabik gila dekat mereka sebabbbbbbb mereka suka buat video dan mereka berbakat :B Try la search kat YouTube. Best kot, menghiburkan hati :DD Makanan? Biasa biasa je , nothing special! Kini, saya sedang cuba adaptkan diri dekat sana! Doakan saya berjaya kay , FIGHTING!

Hm tak tau lah nak update ape dah. Kbye. Thanks for readingggg!

Ya Allah , kau murahkanlah rekeki kami. 
Kau peliharalah kami dari gangguan syaitan dan azab api neraka. 
Kau permudahkanlah kami, pelajar tingkatan 4 MRSM TGB
utk menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar di sini.
Kau halalkan segala ilmu yg kami pelajari.
Semoga UPSS 1 Sem 1 ini batch kami dapat melakukan
sebaik mungkin untuk peperiksaan ini. Amin ~

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012