Superb Awesome ♥
Coretan Kehidupan
Thursday, May 30, 2013 • Thursday, May 30, 2013 • 4 comments

Greeting Text
Hai semuaaa! Harini saya nak tulis tentang pengalaman hidup aku.
Selepas meninggalkan MRSM PASIR SALAK, dan meneruskan pengajian aku di 
MRSM TUN GHAFAR BABA JASIN MELAKA, 
macam macam jenis cabaran aku lalui...Betullah cakap orang makin jauh berjalan,
makin luas pandangan. TGB huh? Orang duk kata gah nama sekolah, tapi cuba try sekolah dekat situ.
Seksa kott. Tapi nak buat macam mana ITS ALL FOR OUR GOODNESS :)
The teachers know what the best for us.. 
Dekat Tgb jumpaaaaa macam macam jenis manusia, tapi macam biasalah orang kata,
dekat Tgb tu ade dua jenis manusia. Satu manusia yg sangat baik, lagi satu sangat jahat.
Nak jumpa yg sedang-sedang memang susah ah. They're completely competing each other.
Yaaaah! Stressful gila. Tapi kan, alhamdulillah sikit sikit aku dah boleh adapt dengan keadaan dekat situ.
Kawan kawan pun dah ramai --> Darlia Didi Syadiyah HusnaDor HusnaIl Bella Huda Wawa Ezzy Jieha dan ramai lagi but not satu Batch la. Whats I mean is , how can I be friend with 450 people? So many~~~
Dah 4 bulan duduk situ, ade lah sesetengah muka yg tak dikenali. Kalau boleh kaaann, aku nak kenal semua orang. Biar kami 32nd batch boleh unite!!! 
Alhamdulillah aku dah stabil di Tgb ^^

Q-mate Kolej Aisyaaaaaaaah :)
Hari Sukaaaaaaaaaaan yg hambar!
Kawaaaaaaaaaaaaaan baru --> Ezzy Rahman
Homeroooooom Zamrud 4 ~~
New Friendddddddddd :>

DISCLAIMER





Hello and Welcome my cutie zombie(s). You have entered to my PRECIOUS blog. No harsh word, be enjoy (: Hopes you like my blog, remember, AWESOME STORY MEANS AWESOME LIFE. Believes in MIRACLES.

Profile


TAGBOARD

LIKE! LIKE! LIKE!


TALKING HERE!



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
♦ Tinggalkan jejak anda di sini
♦ I'll follow you back.


All rights reserved ® Nurul Nadiah 2012